Ezért kerestük fel Bakó Krisztián internetes marketingszakembert
Sok-sok véleményt olvasva és ismerős cégeknél kutakodva esett a választásunk Bakó Krisztián online marketing specialistára. Hiszen az internetes marketinges szakmához valami nagyon kreatív és egyben globális dolog társul.
Valójában nagyon sok szakirány létezik ezen a területen, és a választásban, hogy mit szeretnénk nagyban befolyásolta döntésünket, hogy egy igazán univerzális marketing szakembert találjunk.
Ebben a cikkben megírjuk, hogyan vált internetes marketing szakemberünkké Krisztián, miért pont Ő és mit kell csinálnia itt nálunk a Medivine sebészeti központban.
1 Fejlesztés
Ha összehasonlítjuk az elmúlt évek marketingszemléletét, a reklámozást, az információtovábbítási módokat, akkor ez két különböző kép.
Az internetes marketing folyamatosan fejlődik, változnak az eszközök, a megközelítések, a közönség.
Minden újítás trendjében naprakész, és akár forradalmat is képes kreálni.
A marketingünk jelenlegi sikerét Bakó Krisztián marketinges tevékenysége határozza meg.
2 Nem volt rutinunk
Új témákat generál a blogokhoz, kitalálja az új oldalak koncepcióját, kísérletezik, elemez Krisztián.
3 kihívások
Minden hónap egy új kihívás, egy állandó ötletelés "hogyan lehet növelni a kulcsmutatókat”.
Valóban szép a kép, de ahhoz, hogy valaki jó internetes marketinges legyen, sokat kell tudni (ezért volt nehéz a marketinges szakember keresése).
Mit kell tudnia Krisztiánnak és amúgy mit is kell tudnia egy internetes marketingszakembernek?
Elemezzen és szeresse a számokat
Bármely tevékenysége, művelete, szövege bizonyos eredményt adjon. Fontos, hogy tudjon dolgozni a Google Analytics-szel, a közösségi hálózatok statisztikáival és következtetéseket vonjon le.
Legyen rugalmas
Mint már említettük, a marketing és az informatika területe nagyon gyorsan fejlődik.
Ezért rugalmasnak, gyorsan felfoghatónak, kritikus gondolkodásúnak kell lennie, és addig kell átdolgoznia szövegeket, képeket, terveket, koncepciókat, amíg el nem éri a kívánt eredményt.
Értse meg ügyfelét
Annak érdekében, hogy a munka eredményes legyen, az internetes marketingszakember portrét készít a célközönségről, megvizsgálja viselkedését, tudja, hogyan mozog az oldalon, és elemzi a visszajelzéseket.
Ehhez a következőket is meg kell értenie:
- Online értékesítési folyamat
- Javítja az online felületek hatékonyságát
- A konverzió növelések növelése
- Az ólomgenerálás elvei ismerete
- Ismerje az alapvető eszközöket
Olyan személyt kerestünk, aki érti, hogyan működik a SEO, a weboldal promóció milyen szakaszokból áll, hogyan működnek a közösségi hálózatok, hirdetés a google-ból és minden, ami segít a Medivine sebészeti központunk megtalálását az ügyfeleknek.
Most pedig nézzük meg közelebbről, mi a marketinges, azaz Bakó Krisztián feladata.
Milyen feladatai vannak?
Bakó Krisztián marketing specialista fő feladata a termék iránti érdeklődés növelése és hűséges közönség kialakítása.
Kötelezettségei attól függnek, hogy milyen feladatokkal kell szembenéznie.
Egy irányba specializálódik és fejlődik: SEO, PPC.
Általában a marketinges feladatai a Medivine sebészeti központ területén:
- Statisztikák elemzése, KPI webhely, közösségi hálózatok, promóció,
- Kiválasztja a kommunikációs csatornákat,
- Létre hoz stratégiákat minden kommunikációs csatornához,
- Szövegeket, infografikus koncepciókat, ötleteket videókat, reklámokat,
- Facebook promóció- minden az Ön szintjétől és vágyától függ,
- Nyomon követi a trendeket és létre hoz tartalmat,
A Medivine sebészeti központban az internetes marketingszakembernek mindent meg kell tennie, ami vonzza a célközönséget és növeli az érdeklődést a cég márkája és szolgáltatásai iránt.